Geslaagd! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu Geslaagd! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu

Geslaagd!

Blijf op de hoogte en volg Merel

17 Juni 2013 | Nederland, Zeewolde

Nog een paar weken en dan is het zover!
Dan gaat mijn avontuur beginnen! :)

Donderdag heb ik het gelukkige nieuws gekregen dat ik ben geslaagd!
Hoe ik aan mijn cijfers kom blijft me verbazen. Het is allemaal veel hoger dan verwacht.
Nederlands en Engels sluit ik af met een 6, geschiedenis met een 8 en verder alleen maar 7. Daar mag ik toch best wel blij mee zijn!

Tot snel <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 26004

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: