Eindelijk weer een update - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een update - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een update

Blijf op de hoogte en volg Merel

10 Juni 2013 | Nederland, Zeewolde

Heej lieve mensen,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een blog heb geplaatst. De afgelopen maanden heb ik het heel erg druk gehad met andere dingen. Vooral school heeft me aardig wat tijd gekost.
Gelukkig zijn de examens nu verledentijd en hoop ik donderdag te horen te krijgen dat ik geslaagd ben.
Sinds 31 januari weet ik dat ik een gastgezin heb. Ik kom in Valley city een dorp in North Dakota te wonen. Mijn gezin bestaat uit een gastmoeder, Audrey, een gastvader, Dana en een gastzusje Aurora van 10. Het leuke is dat ik een dubble placement heb met een Italiaans meisje, Annachiara.
Via mail en facebook heb ik al veel contact met mijn gast gezin en mijn Italiaanse mede student.
Ik kan niet wachten om ze te gaan ontmoeten.
31 juli vlieg ik eerst naar New York voor het introductie camp en op 4 augustus kom ik bij mijn gezin aan.

Afgelopen weekend heb ik het PDS gehad van de organisatie (Into). We zaten met ongeveer 60 toekomstige uitwisselingsstudenten in een hostel. We hebben veel informatie gekregen en leuke spellen gespeeld waar je wat van kon leren.
Het leuke vind ik dat ik nieuwe mensen hebt leren kennen die in dezelfde situatie zitten als ik .
Zij staan ook op het punt om voor 10 maanden naar het buitenland (Amerika) te gaan.
Het PDS was echt super en ik heb nu nog veel meer zin in mijn jaar dan ik al had.

Nog 51 dagen en dan sta ik op Schiphol!

Dit keer zal ik sneller weer wat van me laten horen 

Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 26086

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: