De laatste loodjes - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Merel Revet - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Watertown, Verenigde Staten van Merel Revet - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Merel

08 Mei 2014 | Verenigde Staten, Watertown


Hi allemaal,

Het is alweer een lange tijd geleden dat ik voor het laatst heb geschreven. Ik weet namelijk niet meer zo goed waar ik over moet schrijven. Er is de laatste tijd niet echt heel erg veel gebeurd.
Ik ga naar school en naar track meets en in de weekenden doe ik eigenlijk niet echt heel erg veel. Soms probeer ik wel om dingen met vrienden te doen, maar dat is helaas niet altijd mogelijk.

We zitten nu echt in de laatste weken van school. Over precies 10 dagen hebben we graduation en dan begint de zomervakantie. We zijn samen met alle klassen bezig om de laatste dingen af te ronden en volgens mij gaan we volgende week nog heel wat films kijken.

Maandag hebben we ons spring concert gehad. Ik heb zowel met koor, band en showchoir opgetreden. Dat was leuk om te doen en het betekent dat we nu klaar zijn met oefenen.

Ook track is bijna afgelopen. Vanwege het weer zijn er tijdens het track seizoen helaas aardig wat meets afgelast. Gelukkig zijn er ook nog een flink aantal geweest waar we wel naar toe konden. Ik ben een student manager en de coach heeft mij gevraagd om alle events waar wij aan mee doen te filmen. Aan het eind van het seizoen ga ik er een video met hoogtepunten van maken.
Voor de track meet van gisteren werden we om 1 uur uitgeroosterd. Alles werd in de bus geladen en al vrij snel was het hele team klaar voor vertrek. Sport neemt hier in Amerika echt een hele grote plaats in. Tijdens de track meet zijn er verschillende events. Flied events zoals hoogspringen, verspringen, poolstok springen en verschillende throw events zoals kogelstoten en discuswerpen.
Ook zijn er verschillende run events van verschillende afstanden, namelijk 100m, 200m, 400m, 800m, 1600m, 3200m en estafettes in de afstanden 4x100m, 4x200m, 4x400m, 4x800m en de medley estafette van 200m, 400m en 800m. Tijdens de meets probeer ik altijd zoveel mogelijk mensen van ons team te filmen, wat ik leuk vind om te doen. De track meets zijn meestal ook heel erg gezellig.

Nog even en dan is mijn high school year voorbij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er heel erg naar uit kijk om weer thuis te komen. Ik mis mijn familie, vrienden en alle Nederlandse dingen. Ik zal het straks zo heerlijk vinden om mijn vrijheid terug te kijken. Gewoon mijn fiets kunnen pakken, de bus of de trein. Alles lekker dichtbij en dan niet 1.5 uur in de auto hoeven te zitten voor de dichtstbijzijnde stad. Dat is Sioux Falls en Sioux Falls is ook de grootste stad van de staat, er wonen ongeveer 150.000 mensen. Ik ben daar tijdens mijn jaar 2 keer geweest. Een grote stad is dan toch wel weer heel anders dan de plaats waar ik nu ben. Er is hier wat dat betreft in de omgeving weinig tot niets te doen, wat inhoudt dat we de meeste tijd thuis in Watertown zijn geweest.

Ja ik ben nu echt aan het aftellen! Morgen is het nog precies 2 weken voor Marion komt, 3 weken voor dat we naar New York vliegen en 4 weken voor dat ik weer lekker thuis ben! Ik kijk er zo naar uit.


Heel veel liefs

  • 08 Mei 2014 - 18:02

    Opa Wim:

    Nog even volhouden en voor je het weet sta je hier in Nederland in een druilige regenbui.
    Maar we zien met enig verlangen uit naar je thuiskomst. Ook namens Oma, we zien je graag komen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 25991

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: