De eerste dagen in Valley City… - Reisverslag uit Valley City, Verenigde Staten van Merel Revet - WaarBenJij.nu De eerste dagen in Valley City… - Reisverslag uit Valley City, Verenigde Staten van Merel Revet - WaarBenJij.nu

De eerste dagen in Valley City…

Blijf op de hoogte en volg Merel

07 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Valley City

Daar was het moment eindelijk gekomen. Na 6 maanden ging dan eindelijk mijn gastgezin ontmoeten. Mijn vluchten naar Fargo zijn helemaal goed gegaan. Het ging heel snel en ik had geen vertraging. Gelukkig maar, want ik had maar een kwartier om over te stappen.
Minder zenuwachtig dan ik had gedacht stapte ik precies op tijd uit mijn vliegtuig.
Ineens was het zo ver, daar stond mijn gastgezin. Ik herkende ze van de foto’s en ze hadden een bord gemaakt en een grote ballon gekocht. Ze mislopen was dus onmogelijk, vooral omdat er niemand anders stond te wachten xD.
We zijn meteen naar de shoppingmall geweest om een Amerikaanse simkaart te kopen. Ik heb nu een Amerikaans nummer. Moet alleen nog even uitzoeken hoe het allemaal werkt want ik kan nog niet bellen en smsen.
‘Thuis’ aangekomen kreeg ik een rondleiding door het huis en daarna heb ik ze mijn cadeautjes gegeven. Ze vonden het heel erg leuk en Aurora is heel erg blij met haar Barbie.
’S avonds hebben we wat rondgereden en zijn we bij Cacie en Courtney langs geweest. Het was leuk om die te ontmoeten, al heb ik ze maar heel kort gezien. We zijn vrij snel naar huis gegaan omdat ik zo moe was.
Ik mocht slapen zo lang ik wilde maar werd vrij vroeg wakker omdat ik nog geen gordijnen heb. Mijn kamer is daardoor super licht.
Beneden heb ik met Aurora en Rylee ganzenbord gespeeld. Dat heb ik voor ze meegenomen als cadeautje.
In de middag zijn we naar een meer hier in de buurt gegaan. Dat was erg leuk, ik dacht dat het heel vlak zou zijn hier, maar er zijn allemaal heuvels. Bij het meer hebben we met onze voeten in het water gestaan en zijn we in de speeltuin geweest.
Voor het eten zijn we naar de supermarkt geweest en bij de dollar shop. Dat is echt super goedkoop. Voor een flesje nagellak betaal je maar $1 en ze hebben ook mascara van mabyline voor $7. In Nederland betaal je daar €15 voor.
’S avond ben ik op tijd gaan slapen want ik was weer super moe.
Vandaag ben ik met Aurora gaan picknicken in het stadspark. We hadden allemaal dingen meegenomen die ik nog nooit heb gegeten. De cheez-it vind ik echt super lekker, de peanutbuttercups wat minder.
Nu zit ik beneden mijn blog te schrijven en ben ik het filmpje van het New York kamp aan het uploaden op youtube.
We hebben net super veel regen en storm gehad. Omdat er nog steeds een tornado waarschuwing voor dit gebied is gaan we al om 8 uur naar het vliegveld om Annachiara op te halen.

Liefs

  • 07 Augustus 2013 - 13:50

    Mariska:

    Zo leuk om jouw blogs te lezen! En ook om foto's te zien! Veel plezier daar!

  • 08 Augustus 2013 - 15:34

    Opa Wim En Oma Joke:

    Hoi Merel, fijn om te lezen dat je veilig in Valley City bent aangekomen. Dat je minder goed weer heb gehad hadden we al gezien op de site. Veel plezier en doe jevgastouders de groten van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 25988

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: