Morgen - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu

Morgen

Blijf op de hoogte en volg Merel

30 Juli 2013 | Nederland, Zeewolde

Al anderhalf jaar kijk ik uit naar de dag die morgen werkelijkheid wordt. Mijn vertrek naar Amerika. Over 24 uur vlieg ik ergens boven de grote oceaan, onderweg naar New York.
Het voelt allemaal zo onwerkelijk dat ik echt 10 maanden weg ga. 10 maanden lang moet ik het prachtige Nederland missen, het bruisende centrum van Zeewolde, het heerlijk Nederlandse weer, het geweldige openbaar vervoer vanaf hier en nog veel meer.
Nee hoor ik ga het echt wel missen! Alle lieve en leuke mensen in mijn leven die ik 10 maanden niet kan zien. Dat is toch wel heel raar.
Voor mijn gevoel ga ik even op vakantie en zie ik iedereen al heel snel weer, maar 10 maanden is toch best lang.

Morgen vlieg ik samen met een aantal andere Nederlanders die met into op reis gaan naar New York. Daar hebben we een introductie kamp waar ik heel erg veel zin in heb. Zoals jullie waarschijnlijk wel weten wil ik al heel lang super graag naar New York. Het is dus super dat ik daar eindelijk naar toe ga.
Zondag vlieg ik helemaal lonely naar mijn gastgezin in North Dakota. Via internet hebben we heel veel contact gehad en het zijn volgens mij hele aardige mensen. Ik kan niet wachten om ze te ontmoeten. Dinsdag komt mijn Italiaanse ‘zusje’ aan. Dat is natuurlijk super gezellig.
Het wordt wel even wennen, van een broertje naar twee zusjes. Eigenlijk een zus en een zusje want Annachiara is een maand ouder xD.

Dit is waarschijnlijk mijn laatste blog uit Nederland want over 30,5 uur ben ik in Amerika AAAAAAH

Tot snel

X

  • 30 Juli 2013 - 18:05

    Opa Wim:

    Natuurlijk zullen wij jou ook missen. Maar beleef dit grote avontuur met heel je hart en geniet met volle teugen. Je zult zien dat die tien maanden voorbij vliegen. Voor je het weet sta je weer op Schiphol en dan is het achter de rug en heb je een onvergeetbere herinnering.

  • 30 Juli 2013 - 21:23

    Myrthe:

    Merel! Wauw, dat je dit gewoon gaat doen! Heeeel veel plezier, geniet ervan lijkt me een geweldige ervaring! Ik ga je verhalen lezen/volgen! ;)

  • 31 Juli 2013 - 23:53

    Josien:

    Hoi Merel,
    Een heel goede tijd wens ik je Merel. Ik weet zeker dat je veel gaat leren.....
    Denk aan je, Josien Hoeve

  • 17 Januari 2017 - 13:08

    Rosalie:

    hoi,
    Ik weet dat deze blog best wel oud is maar ik ga zelf deze zomer ook met into een jaar naar amerika. Ik zou graag willen weten of alles in amerika goed geregeld was qua organisatie enz.
    Alvast bedankt!
    Groetjes,
    Rosalie

  • 20 Januari 2017 - 18:46

    Merel:

    Hoi Rosalie,
    Als je wil kan je me een mail sturen, dat is wat makkelijker.
    Mijn mail adres is merel_revet@hotmail.com

    Groetjes,
    Merel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 25997

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: