Eerste blog! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu Eerste blog! - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu

Eerste blog!

Blijf op de hoogte en volg Merel

15 November 2012 | Nederland, Zeewolde

Haaaj

Wat leuk dat je op mijn blog kijkt!
Ik ga eens een mooi verhaaltje op schrijven. Het mag natuurlijk niet zo zijn dat je na het lezen van mijn blog denkt bah zonde van mijn tijd.
Ik zal je eerst even een leuke inleiding vertellen en later hoor je wel wat ik nou precies ga doen.

Ongeveer een jaar geleden kwam ik op het idee om een jaar naar Amerika te gaan. Mijn ouders dachten in eerste instantie dat het wel weer een bevlieging zou zijn zoals vele dingen bij mij. Ik heb altijd ideeën en goede voornemers die ik toch niet waar maak.
Vaak omdat de ideeën veel te groot zijn.
Het zou bewijs van spreken een idee van mij kunnen zijn om de hele wereld even te verbeteren in plaats van te denken ik doe wat op school.
Groot denken dus.
Bij groot, denk ik al heel snel aan Amerika.
Tja wat weet ik eigenlijk van Amerika?
Amerikaanse speelfilms, heel veel eten en natuurlijk knappe jongens!
Ik weet zeker dat het in de realiteit toch een beetje anders is.
Een heel groot beetje denk ik xD.

Een jaar lang bleef het plan om naar Amerika te gaan mij achtervolgen. Na heel wat blogs van exchange students te hebben gelezen en met verschillende organisaties gesproken te hebben zit ik hier.
Jaja op een stoel aan de eettafel in mijn huis in Zeewolde.
Bezig met mijn officiële inschrijving voor Amerika!
Er moet nog heel wat gebeuren voor ik vertrek maar ik heb er zin in!

Een deel van de papieren is ingevuld, de papieren die voor mijn school en dokter liggen klaar om ingevuld te worden en met die brief gaat het ook wel goed komen.
Nog even en ik ben officieel ingeschreven en kan ik niet meer terug.

Dit is wel genoeg voor een eerste blog xD
Ik laat snel weer van me horen
Xxx Merel

  • 15 November 2012 - 21:12

    Justin Van Den Brink:

    Heee Merel,

    das toevallig zat ik net ff op Facebook te kijken stuit ik op je eerste Blog.
    Hartstikke leuk, en hopelijk een goed begin van een reeds leuke bloggen.
    Succes.

    X Justin

  • 16 November 2012 - 19:57

    Lamprose:

    Hoi Merel, van Harte success! Heb er alle vertrouwen in dat je na de Havo vertrekt naar de States. Nu al voorpret, geniet ervan.
    Liefs, Lamprose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 25996

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: