1 week - Reisverslag uit Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk van Merel Revet - WaarBenJij.nu 1 week - Reisverslag uit Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk van Merel Revet - WaarBenJij.nu

1 week

Blijf op de hoogte en volg Merel

07 Juli 2015 | Frankrijk, Le Bourg-d'Oisans

Deze blog probeerde ik afgelopen Zaterdag te uploaden, maar de wifi werkte niet echt mee…

Vandaag zit ik precies een maand in het warme, zonnige en vooral mooie Frankrijk. Wat heb ik het naar mijn zin! Ik heb er inmiddels 4 werkdagen op zitten. Het werk is leuk om te doen, natuurlijk heeft het ook zijn mindere kanten, maar het grootste gedeelte vind ik echt heel erg leuk. Het is heel erg gezellig met collega’s en elke dag ga ik met plezier naar mijn werk.

Het is hier ontzettend warm en het liefst zou ik de hele dag in het zwembad liggen. Dat kan helaas niet en soms baal ik er van dat ik een lange broek moet aantrekken om te werken. Gelukkig heb ik genoeg vrijetijd en vind ik elke dag wel een paar uurtjes om te genieten van het vakantie gevoel. Hoe fijn is dat?! Een groot deel van de tijd rondlopen met een vakantie gevoel terwijl je aan het werk bent en geld verdient. De camping ligt in de Franse alpen en dat zorgt voor een prachtig uitzicht. Vanaf het raam in mijn kamer kijk ik uit op de bergen en die blijven mooi!

Deze week heb ik twee dagen vrij. Na drie dagen hard gewerkt te hebben had ik op donderdag al mijn eerste vrije dag. Samen met 4 andere collega’s zijn we naar een bergmeer gegaan en hebben een waterfiets gehuurd. Wat was dat leuk! De hele middag lekker op een bootje, een beetje zwemmen en gezellig met elkaar praten. ’S Avonds zijn we uiteten geweest en hebben genoten van een heerlijke pizza. Die avond was er live muziek bij een restaurantje. Daar hebben we nog een tijdje gezeten en gedanst met de Fransen.

Gisteren heb ik een drukke werkdag gehad. We hadden pastabuffet en ongeveer 80 eters. Hard werken, maar ook veel plezier.
Vandaag zal weer een drukke dag worden, maar ik begin pas om 5 uur.
Tot die tijd ga ik lekker bij het zwembad liggen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Le Bourg-d'Oisans

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 25972

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: