verandering in mijn blog - Reisverslag uit Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk van Merel Revet - WaarBenJij.nu verandering in mijn blog - Reisverslag uit Le Bourg-d'Oisans, Frankrijk van Merel Revet - WaarBenJij.nu

verandering in mijn blog

Blijf op de hoogte en volg Merel

11 Juli 2015 | Frankrijk, Le Bourg-d'Oisans

Hallo,

Daar ben ik weer. Na goed nagedacht te hebben heb ik besloten mijn manier van bloggen aan te passen. In mijn blogs staat nu vaak wat ik die week heb gedaan. Vanaf nu wil ik me per blog op een bepaald onderwerp richten. Een aantal dingen waarover ik een blog zal schrijven heb ik al bedacht.
-Wat doe ik precies voor werk hier
- Wat vind ik van mijn vakantie baantje
- Hoe is de omgeving?
- Waar woon ik?
- Omgang met collega’s
- Tour de France (hij komt twee keer voor de camping langs)
- Mijn ouders op bezoek
- Vrije dagen

Natuurlijk vind ik het ook heel erg leuk om vragen te beantwoorden of over onderwerpen te schrijven die jullie interessant vinden!
Ik ga mijn best doen vaker te uploaden omdat ik het vooral erg leuk vind om te doen. Nu hopen dat de wifi ook een beetje meewerkt.

Ook heb ik besloten fanatiek te gaan vloggen tijdens mijn tijd in Frankrijk. De links van mijn nieuwe video’s zal ik hierop delen, mocht je een youtube kanaal hebben zal ik het leuk vinden als je je abonneert op mijn account.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Le Bourg-d'Oisans

Merel

In de zomer van 2013 vertrek ik voor een schooljaar naar de Verenigde Staten. Een jaar waar ik super veel zin in heb en wat zeker het grootste avontuur van mijn leven gaat worden. Op mijn blog kan je mijn voorbereidingen lezen en natuurlijk ga ik jullie tijdens mijn reis ook op de hoogte houden!

Actief sinds 10 Juni 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 25956

Voorgaande reizen:

14 Juli 2016 - 23 Augustus 2016

Amerika

26 Juni 2015 - 30 Augustus 2015

Werken in Frankrijk

31 Juli 2013 - 06 Juni 2014

High school year Amerika

Landen bezocht: