Een nieuw reis avontuur - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu Een nieuw reis avontuur - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Merel Revet - WaarBenJij.nu

Een nieuw reis avontuur

Blijf op de hoogte en volg Merel

14 Juni 2015 | Nederland, Zeewolde

Het is bijna een jaar geleden dat ik mijn laatste reisblog hier plaatste. Mijn laatste blog over mijn jaar in Amerika. Inmiddels staat mijn volgende buitenlandse avontuur op de planning, over 2 weken vertrek ik voor 2 maanden naar de Franse alpen om daar op RCN Belledone te gaan werken.
Ik heb er ontzettend veel zin in en kan niet wachten tot ik 26 juni in de bus naar Frankrijk zit.
Tijdens mijn tijd in Frankrijk hoop ik jullie hier via mijn blog op de hoogte te kunnen houden van mijn Franse avontuur.

Op https://thisismerellisanne.wordpress.com blog ik in het Engels.

Tot snel!

• 15 Juni 2015 - 22:28

Inez Revet:

Lieve Merel,

ik wens je een hele fijne zomer toe in Frankrijk. Het zal hard werken worden, maar er zal vast en zeker ook tijd zijn om te genieten van gezellig samenzijn met je collega's, croissants en stokbroden, wijntjes, lekkere kaasjes, kampvuur, mooie bergen, het zwembad, etc. Wij komen gezellig bij je buurten.